30 d’octubre del 2008

Màgia en html

Començo a pensar que la màgia existeix, tothom coneixem els trucs de màgia i allò de les cartes que sempre l'encerten i que passen coses rares i que tot té un truc encara mai sapiguem quin és. Sé que tots fem cara de "ja sé com ho has feeet, t'he pillat, ja conec el teu truc" tot i que en realitat pensem "sé que has fet un truc amagat però no tinc ni punyetera idea de com ho has fet".

Doncs bé, hem pujat de nivell, mireu això:

us juro que ho he fet 3 vegades, he pensat una de les cartes i després he triat una de les 6 que hi ha al revés i en els 3 casos l'ha encertat.

Digueu-me tonta, segur que hi ha truc (i probablement algun de vosaltres, informàtics frikis, el coneixeu però jo no), no aconsegueixo entendre com a través d'una pantalla l'encerten. Cara a cara encara, jo què sé, suposo que d'alguna manera ho poden encertat, però a través del youtube?

PD: aquest és el primer vídeo interactiu del youtube i s vas clicant et va portant per un munt de vídeos. 


2 comentaris:

Mad byte writer ha dit...

És una il·lusió (òptica?), si t'hi fixes les cartes que t'ensenya al principi no són les mateixes que les que t'ensenya al final. De les que t'ensenya al final no n'hi ha cap d'igual a les que t'ha ensenyat primer. Els ordinadors encara no llegeixen la ment humana ;)

Laia ha dit...

que heavy, el meu informàtic preferit ha desvelat el misteri xD doncs mira que ho havia pensat però he pensat "nooo, segur que són les mateixes" i he descartat la idea, però ara m'ho he apuntat, tens raó.

Cristian, arribaràs lluny xD