25 d’octubre del 2008

"i" o "o"?

Aquest és un post dedicat a la gent indecisa, aquells que no saben què fer "un cafè o un tè", "vaig per carrer de dalt o pel de baix" "em planxo el cabell o me'l deixo tal qual", encara que no us ho creieu hi ha gent que aquestes preguntes absurdes se les planteja i a més a més durant una bona estona reflexionen sobre quina de les dues opcions és la millor que poden fer.

Hi ha un anunci d'Orange que fan a la televisió que ve a dir que perquè hem de triar si ho podem tenir tot (tot i que l'anunci en si és una mica cutre en opinió meva), té raó. Com ja sabem al llarg del temps l'home ha anat creant les coses que ha necessitat: la bombeta per no quedar-se a les fosques, els diaris per estar informats, la tele per fer algo després de sopar, o després de dinar, o tot el dia o tota la nit, la màquina d'escriure per no haver d'entregar els treballs amb la horrible lletra manual d'alguns, el microones per escalfar les coses més ràpidament i ara pels indecisos: els mitjans interactius i internet! és broma, no s'han creat per això, però serveix, abans o feiem una cosa o en feiem una altre però ara se'ns ha obert la possibilitat de no haver de triar, en el post anterior em vaig carregar això que fer tantes coses alhora al final és sinònim de no fer res, però la qüestió és que es pot fer, ja no cal que triem per fer una cosa o una altre, les podem fer totes dues, ara bé, amb moderació.

Tot, sense moderació és dolent i quan ens passem de la ratlla és quan al fer tantes coses no fem res. Ara la pregunta que tindran els indecisos serà "vale, ho puc fer tot, però... ho faig ara o després de sopar?", si és que no n'aprendran mai...

2 comentaris:

Berta ha dit...

indecisa al habla: tota la raó! ara em compro un mac. Segurament d'aquí uns anys (força anys) me'n compraré una altre. Po quin em compro ara? ara que em sé la web de memòria encara és pitjor.

gràcies pels que col·laboreu amb la meva decisió, tot i que alguns encara em fan dubtar més...

neus p. ha dit...

Indecisa nº2: jo crec que més que la indecisió de fer una cosa o l'altra la qüestió és la falta de temps o voler aprofitar-lo massa. Per què fer una cosa i després l'altra si se'm permet fer-ho tot alhora?