18 d’octubre del 2008

El que no estigui a Google, al Corte Inglés o al Youtube no existeix

El Corte Inglés és una gran gran gran empresa a on tenen de tot, si una cosa no la tenen és perquè és algo específic o molt friki; jo quan era petita pensava fermament que si el Corte Inglés no tenia una cosa era perquè no existia i punt. Amb els anys vaig aprendre que és impossible tenir-ho tot, però just quan començava a desenvolupar aquest pensament vaig conèixer Google.

Fa 10 anys dos joves universitaris van crear Google, tenien 25 anys, 25 anys eh, a molts de nosaltres ens queden pocs anys pels 25 (d'altres ja els heu passat, però no us desanimeu encara podeu triumfar a la vida). Aquest buscador ja té 10 anys, té servei de correu propi, un mapamundi super currat, un navegador, un... un munt de peles, això és el que té, però bé, aquest és un altre tema, la qüestió és que Google s'ha convertit en una eina de coneixement impressionant, TOT és a Google, busques qualsevol xorrada inclús si tecleges "asdfg" segur que trobes alguna cosa, qualsevol concepte o cosa o idea que no surti al famós buscador no existeix.

Però tranquils, alguns direu "home, però jo ni estic d'oferta al Cort Inglés ni surto al Google", tranquils, encara us queda una opció per demostrar la vostra existència en el món actual i és senzill: sortiu al Youtube? tothom surt al youtube, inclús pot ser que no ho sapigueu, però si busqueu, trobeu, jo mateixa pensava que no hi figurava ni com a usuaria ni res, doncs m'equivocava, hi surto. Nens, si no hi sortiu no existiu.

Fa uns anys (bastants) la prova de l'existència era allò de "cogito ergo sum", doncs ara no n'hi ha prou en pensar per existir, el món ha canviat, espavileu-vos.