10 d’octubre del 2008

al món hi ha 10 tipus de persones, les que parlen binari i les que no

Benvinguts al meu nou blog, fa uns dies que en vaig crear un altre amb un altre nom (ho dic per si algú ja l'havia visitat), però no em convencia i l'he canviat. Aquest nom l'havia d'haver posat des d'un principi i us explicaré perquè: mireu, jo sóc de lletres, i com a tal les coses que tenen a veure amb ciència o tecnologia em solen sonar... en binari ú.ù, o sigui, que no entenc gaire res. Per tant, com que aquest és el meu blog, posaré els textos de manera que tothom els entengui (tranquils, si jo els entenc, vosaltres també), en altres paraules: jo no parlo en binari, 

doncs això, benvinguts al llenguatge d'ordinadors i interactius que s'entén.

PD: si algú no entén el títol d'aquesta benvinguda, que m'escrigui un mail ;)

1 comentari:

Anna ha dit...

1 0 0 1 1 0 1 1 0 1 1 0 1 0 1 0 1 1 1 1 1 0 0 1 0 1 0 1 1 0 0 1 1 0 0
Jo sí que parlo en binari.
;-)