21 de novembre del 2008

Llarga vida al tetris

Volia parlar de mailings avui però m'he trobat amb aquest vídeo, no té pèrdua:



Jo mateixa vaig ser adicat al tetris durant molt de temps i em va costar superar-ne la dependència però quan he vist aquest vídeo m'han tornat a agafar ganes de jugar-hi.

Es tracta d'un vídeo fet pe l'agència creativa NOTsoNOISY del projecte de Guillaume Reymond Game Over, aquest és el 4t vídeo d'aquest projecte, n'hi ha més, hi ha altres jocs com el pole position, space invaders i el pong, cap d'ells té pèrdua.

Crec que tothom ha jugat a aquests 4 jocs o almenys a algun d'ells (sinó és que ha tingut una infància molt dura) i aquest vídeo a part de ser graciós és un homenatge als primers jocs, pixelats, senzills i que eren tan o més entretinguts que els que fan ara, malgrat tinguin uns gràfics impecables, un argument o una banda sonora digne de rebre premis.

1 comentari:

Èlia ha dit...

bo el video, eh!

ja l'havia vist però no sabia ke hagués estat creat per una agència. Una virtut més del marketing viral ^^