25 de novembre del 2008

Ara hauré d'interactuar amb els anuncis?

Últimament sento molt a parlar del futur de la publicitat i alguns parlen d'una suposada tv interactiva amb la tdt, on els usuaris o espectadors podran interactuar-hi. Això fa que em plantegi varies coses:

Per una banda, està molt bé, una bona idea, així la gent no serà simple espectadora, s'implicarà una mica més, es quedarà més amb el missatge i inclús pot arribar a ser divertit, com la sèrie aquella del Winky Dink and You, però,

no serà una mica emprenyador? vull dir, les primeres marques que ho facin seran genials, seran súper innovadores, molt guay i tal i tal, però en el moment que es facin molts anuncis interactius mirar la tv deixarà de ser allò de "no tinc ganes de fer res, vaig a mirar la tv una estona" perquè mirar la tv també requerirà fer feina (o almenys pensar una mica). Ja sé que els meus arguments sonen a "hola, sóc una gandula i per mi mirar la tv és passar l'estona", no és que sigui tan exagerat, però hem de reconeixer que moltes vegades la mirem per descansar una mica de totes les altres coses que estem fent (i ja sé que sóc molt friki, però a mi m'agrada mirar els anuncis, més que alguns dels programes de la tarda que competeixen per veure quin d'ells és pitjor), a mi em faria mandra engegar la tv i pensar "he d'interactuar amb els anuncis".

Reflexionem-hi, si us plau, reflexionem-hi

1 comentari:

Èlia ha dit...

ara ke ho dius... a mi també em farà mandra! però suposo ke tindràs l'opció d'interactuar, no? pk realment seria molt pesat ke t'obliguessin a interactuar constantment...

en fi, el tiempo lo dirá! ;)