26 de novembre del 2008

Gmail i els seus anuncis

Avui us parlaré dels anuncis de google que surten al gmail perquè és una cosa que em crida molt l'atenció.

Al principi mai em fixava què deien aquests anuncis perquè la meva vista, com la de molts usuaris, està entrenada per evitar els anuncis a les webs, i a part, perquè dubto que trobi alguna cosa que realment m'interessi, tot i que això no se sap mai. Però un bon dia m'hi vaig començar a fixar. És boníssim perquè sempre surten anuncis amb temes relacionats amb el contingut dels teus e-mails. Si últimament has estat enviant mails a companys de grup per parlar de crisi o de l'spot que s'ha de gravar i que has de demanar càmares a la uni i de pas, un mail que explica que ahir vas sortir i tens ressaca. A l'endemà (o al cap d'una estona) trobaràs anuncis de l'estil "tienes crisi? nosotros lo solucionamos" "caixa catalunya, pack anticrisi" o "cámaras en oferta" i fins i tot "resakil para la resaca". Imagino que tenen algun mètode de cerca per trobar paraules que utilitzis bastant en el contingut dels teus mails i els anuncis que hi surten puguin ser més del teu interès que d'altres, està molt ben pensat, però clar, com que només troben paraules i no saben de què són, és molt graciós estar enviant mails perquè has de quedar per fer el treball de comunicació de crisi i els anuncis dient-te que tenen la solució per les teves crisis personals.

3 comentaris:

Èlia ha dit...

realment existeix resakil??? ke fort!! jo ke pensava k era una invenció nostra x akell spot de 1r de carrera... jajajja

Laia ha dit...

èliaaa ets molt innocent, clar que no existeix XD m'ho he inventat, era un guiño al grup de resakil xD

Marta G.S. ha dit...

jajajaja jolin doncs jo també m'ho havia cregut!! Ei! però hi ha un altre producte que mata la ressaca, Alcohol Killer
http://www.alcoholkiller.com/
toma ya, aquí l'experta en el tema xD

Per cert Laia, molt graciós el teu post, crec que ara obriré el gmail aviam que m'ofereixen aquests de google! jejeje